Prowadzenie magazynu

wcale nie musi być skomplikowane, czy też czasochłonne. Bardzo ważne jest to, aby wdrożyć oprogramowanie, które ułatwi proces zarządzania. Na rynku znajdziemy wielu dostawców – pamiętajmy jednak, że nie każde rozwiązanie będzie dla nas korzystne. Przed podjęciem ostatecznej decyzji dobrze jest sprawdzić opinie użytkowników. Z łatwością znajdziemy je w sieci. Sporym zainteresowaniem cieszy się program magazynowy LoMag, który zapewnia nam dostęp do licznych udogodnień. Powstał on z myślą o tym, aby zminimalizować ilość obowiązków. Osoby zarządzające zyskują wyższy poziom swobody, a więc mogą zaoszczędzić czas. Wprowadzenie danych kontrahenta

Praca w oprogramowaniu magazynowym wymaga stworzenia własnej bazy kontrahentów. Teoretycznie możemy ten etap pominąć, jednak pamiętajmy, że dane kontrahentów są niezbędne do tego, aby prowadzić ewidencję magazynową. Możemy wprowadzić je ręcznie. Oznacza to, że każde pole formularza uzupełniamy samodzielnie. Nie zawsze jest to wygodna opcja.

Ręczne uzupełnianie danych może okazać się bardzo czasochłonne, szczególne w przypadku, gdy do wprowadzenia mamy kilkaset pozycji. Właśnie dlatego warto szukać sposobów na to, aby przyspieszyć ten proces.

Importowanie danych

W oprogramowaniu magazynowym LoMag możemy zaimportować dane kontrahentów z Excela. Jest to prawdziwy strzał w dziesiątkę, jeśli dysponujemy taką listą. W ten sposób możemy w błyskawicznym tempie stworzyć własną kartotekę.

Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniego obiektu magazynowego. Następnie rozwijamy z paska menu ikonkę „Kontrahenci”. Wybieramy pozycję „Importuj z Excela”. Musimy wskazać plik zapisany w odpowiednim formacie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *